torsdag 11. august 2011

Fremdrift

Tiden går og 2. oktober nærmer seg med stormskritt. Jeg vet jeg har det travelt, så i dag her jeg filmet litt for å kunne gå tilbake å se om vi har en bra fremdrift. Det ble litt mange feil i dag. Konsentrasjonen var ikke på topp, for det var en mus som dreiv og pep i gresset rett bortenfor der vi trente. Men det viser bare at vi har flere ting å jobbe med :). Generelt begynner jeg å bli veldig fornøyd med bevegelsesmønsteret på avstanden, men hun glemmer seg litt for ofte og har ikke alltid tid på å vente på kommando.
Neseprøven går veldig bra synes jeg. Jeg gjemmer den fremdeles i litt gress, men begynner å legge den inniblandt de andre og det er lenge siden hun har tatt feil. I dag gikk hun rett på flere ganger etterhverandre, så jeg gjorde det vanskelig siste gangen og hun søkte kjempefint. Når hun finner den rette er hun ikke i tvil, og kommer rett inn med den. Flinke jenta :).
På filmen ser jeg at vi må jobbe med tempoet på sitt under marsj. Hun er ikke særlig rask ned i sitt, så der har vi nok en ting å jobbe med.
Det går tregt å laste opp filmene her, så alle kommer nok ikke i dag. Her er sitt under marsj, som ikke var så mye å skryte av (veldig vanskelig å se selv, så denne skal jeg fortsette å filme):

Avstand (jeg står 4-7 meter fra):


Neseprøve (Den siste repitisjonen synes jeg var bra. De andre også for såvidt, men hun søker nesten ikke fordi hun finner den rette med en gang)


Ny film på sitt under marsj og avstand kommer ganske snart (neseprøva går raskt fremover, så der trenger jeg ikke filme så mye synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar